نمایندگی پخش چسب برق ازان قیمت

نمایندگی پخش چسب برق ازان قیمت، این محصول را به شکل عمده و کلی و مستقیم و بدون واسطه به فروش می رساند. قیمت تمام شده خرید چسب برق در این مراکز ارزان تر از همه جا می باشد.

نمایندگی پخش چسب برق

نمایندگی پخش چسب برق

نمایندگی پخش چسب برق در داخل کشور، این محصول را مستقیما و بدون واسطه از مراکز تولیدی آن در یافت می کند و به شکل عمده و کلی در اختیار خریداران می گذارد. حذف واسطه در مراحل فروش باعث پایین آمدن قیمت کالا و به صرفه بودن خرید می شود.

چسب برق

چسب برق یا لنت برق، در فعالیت های سیم کشی و برق کاری برای روکش و عایق کردن سیم های برق و کابل های جریان الکتریسیته استفاده می شود. این چسب ها به شکل نوار چسب طراحی می شوند و رنگ های متعددی دارند. در عایق کردن سیم ها از رنگ سیاه استفاده می شود و از رنگ های دیگر هم برای مشخص کردن وضعیت سیم ها، ولتاژ و فاز آنها استفاده می گردد. این چسب ها در مقابل حرارت زیاد چندان مقاومت بالایی ندارند،

پس در سیم هایی که کاملا لخت هستند و یا دچار اسیب و پارگی شده اند نباید برای پوشش و عایق استفاده شوند. مگر اینکه عایق داخلی سیم ها سالم باشد.در اثر حرارت این چسب ممکن است باعث بروز اتش سوزی شود، پس روی سیم هایی که با ان عایق شده را بناید با مواد قابل اشتعال مثل پارچه ها پوشانده شود.

رنگ های متعدد و مختلف چسب برق

نمایندگی پخش چسب برق

نوار چسب برق در رنگ های مختلفی در بازار وجود دارد که هر یک از آنها در امر کابل کشی یک معنی و مفهوم دارد و نشان دهنده اطلاعاتی درباره سیم های برق است. به طور کلی هر رنگ یک تعریف و معنی بین الملل دارد:

  • رنگ مشکی برای ولتاژ پایین و فاز دوم
  • رنگ قرمز نشان دهده پوسته و برق ۴۱۵ ولت سه فاز
  • رنگ آبی نشان دهنده ولتاژ ۲۳۰ و خنثی
  • رنگ قهوه ای برای ولتاژ پایین و فاز اول
  • رنگ نارنجی نشان دهنده پوسته و ابزارهای باغبانی
  • رنگ زرد نشان دهنده سیم کشی های ۱۱۰ ولت
  • رنگ سبز و زرد نشان دهنده سیم اتصال به زمین
  • رنگ خاکستری نشان دهنده ولتاژ پایین و فاز سوم

گاهی وقتا رنگ های مختلف در بعضی از وسایل تولیدی آمریکایی و انگلیسی معانی متفاوتی دارند. مثلا در واسیل ساخت آمریکا سیم برق نارنجی، قهوه‌ای، سفید و خاکستری معنی خاصی ندارند. و رنگ زرد نشان دهنده فاز دوم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما