مراکز عرضه چسب حرارتی پلاستیکی

مراکز عرضه چسب حرارتی پلاستیکی، این محصول را به شکل کلی و یا جزئی در اختیار خریداران می گذارند. برای خرید میتوانید به این مراکز در سرتا سر کشور مراجعه کنید. یا از هر جایی که هستید از طریق اینترنت اقدام به خرید نمایید .

مراکز عرضه چسب حرارتی

مراکز عرضه چسب حرارتی

عرضه چسب حرارتی پلاستیکی در داخل کشور، از سوی نمایندگی ها و مراکز پخش و فروش این محصولات و یا فروشگاه ها انجام میگیرد . همچنین در فضای مجازی وب سایت های فروش آنلاین این نوع محصولات راه اندازی شده است که امر خرید و فروش را برای افراد بسیار راحت تر و سریع تر کرده است.

چسب حرارتی

یکی از محبوب ترین، پر کاربردترین و پر طرفدارترین انواع چسبی که میتوانیم برای هر کاری از آن استفاده کنیم، چسب حرارتی است. چسب حرارتی بین مردم به چسب تفنگی معروف سات. این چسب دستگاهی شبیه به تفنگ پلاستیکی دارد، همچنین چندین خشاب پلاستیکی میله شکل که چسب های حرارتی هستند. موقع مصرف باید دستگاه را با دو شاخه آن به برق وصل کنیم و یکی از این خشاب های پلاستیکی را در داخل ان بگذاریم. بعد از مدت کمی دستگاه داغ می شود و این حرارت باعث ذوب شدن چسب می گردد. با فشار دکمه دستگاه چسب ذوب شده خارج می گردد.

از آن برای چسباندن برخی از مواد و وسایل میتوان استفاده کرد. سطوح و موادی مانند پلاستیک، کاغذ، مقوا، پارچه، نمد و … را با این چسب میتوان چسباند. چون این چسب با ایجاد حرارت زیاد ذوب و اماده مصرف می شود و خاصیت چسبندگی آن بعد از حرارت دیدن فعال می گردد باید در مصرف آن خیلی دقت شود. چون ممکن است در اثر حرارت چسب دچار بروز سوختگی بشوید. پس باید از دسترس کودکان دور باشد.

موارد استفاده چسب حرارتی

مراکز عرضه چسب حرارتی

از چسب حرارتی برای چسباندن سطوح و مواد نرم استفاده میگردد. در سطوح سخت و محکم چسب حرارتی خیلی پاسخگو نیست و نیاز ما را رفع نمیکند. میزان چسبندگی و قدرت این چسب، نسبت به چسب سیلیکونی و چسب میتراپل خیلی کمتر است. از چسب حرارتی بیشتر برای ساختن کاردستی ها استفاده میگردد و چون سرعت چسبیدن آن بالا است محبوبیت زیادی در این کارها دارد. با چسب حرارتی میتوان روی سطح های سفت و سخت طرح هایی ایجاد کرد، اما برای چسباندن دو سطح سفت و سخت نمی توان از آن زیاد استفاده کرد. این چسب به سرعت داغ و ذوب می گردد و همانطور سریع هم خشک می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما